Menu

Cvičení na krční páteř

Krční páteř se skládá ze sedmi obratlů, mezi nimiž se nachází pět disků. V této části našeho těla své místo mají také svalové úpony, které ovlivňují práci ramenních kloubů včetně hlavy. V krční páteři máme rovněž dvě důležité vertebrální cévy přivádějící krev do mozku. Z těchto důvodu rehabilitaci a cvičením na krční páteř je třeba věnovat zvláštní pozornost.


http://www.olfen.cz/cviky-bolest-zad.php

Foto: www.naseinfo.cz

Níže popisujeme dvě cvičení na…

Níže popisujeme dvě cvičení na krční páteř, které lze udělat doma. Na začátku několik slov o protahovacích cvičení zaměřených na uvolnění svalů. Sedněte si rovně s rukama sepjatými na hlavě nakloněné dopředu. Snažte se teď narovnat hlavu proti odporu propletených rukou. V této pozici vydržte cca 10 vteřin. Následně uvolněte krční svaly, protáhujte svaly pomocí brady bližící se k hrudní kosti( cca vteřin ). Tento cvik na krční páteř opakujte několikrát. Pamatujte na to, aby Vaše záda byly uvedeny do rovné polohy. Druhé další cvíčení na krční páteř je založeno na stejném principu jako první cvik.

cvičení na krční páteř

Foto: i3.cn.cz

Jedná se totiž zase o protáhování svalů. Sedněte si pohodlně a položte jednu dlaň pod hýždě. Druhou dlaň pak dejte kolem ucha. Pohybujte se do stran( po dobu cca 20 vteřin )tak, jako kdybyste chtěli dotkout rameno uchem. Pamatujte na to, abyste se nenakláněli celým tělem. Tyto dva cvíčení na krční páteř rozhodně Vám přinesou úlevu.

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *